Management Regim Hotelier

Rivera Apartments este un brand recunoscut începând cu anul 2017 pe platformele hoteliere Booking și Airbnb, ce oferă apartamente premium care au câștigat aprecierea și fidelitatea clienților noștri.

Cui se adresează acest model de business?

  • Proprietarilor care dețin unul sau mai multe imobile potrivite pentru închirierea în regim hotelier, și doresc să obțină un profit maxim din acestea, fără a fi nevoiți să se ocupe de procesul de închiriere și gestionare.

Cum va funcționa colaborarea noastră?

  • Noi venim cu soluțiile și mecanismele pentru gestionarea tuturor aspectelor activității de la A la Z
  • Proprietarul poate monitoriza online activitatea și profitul obținut în orice moment

Servicii

Marketing și Vânzări

Gestionăm promovarea proprietății pe toate platformele hoteliere principale, printre care Booking și Airbnb. Obținem un grad ridicat de ocupare datorită fidelizării clienților.

Clienți și Rezervări

Controlăm tot procesul de rezervare și comunicare cu oaspeții. Suntem disponibili Non-Stop pentru clienți noștri și avem grijă ca experiența lor cu noi să fie una plăcută.

Design și Amenajare Interioară

Venim cu soluții și propuneri în ceea ce privește pregătirea unei proprietăți pentru închiriere în regim hotelier. Ne putem ocupa de acest proces de la început până la final.

Financiar. Fiscal. Juridic.

Situația veniturilor financiare, împreună cu partea de taxe și impozite care se referă la proprietar și, de asemeanea, autorizările necesare sunt cunoscute și gestionate de noi.

Cash Flow - Încasări și Cheltuieli

Urmărim și organizăm riguros toate intrările și ieșirile financiare. Proprietarii au acces online la un cash flow actualizat zilnic, în care pot verifica oricând situația financiară.

House Keeping

Curățenia, lenjeriile, prosoapele și consumabilele din unități sunt asigurate de echipa noastră, cu o atenție foarte mare la detalii.

Intervenții Tehnice

Situațiile tehnice sunt în responsabilitatea noastră. Pentru orice tip de problemă găsim mereu soluții, ca un un proprietar de bună credință.

Utilități, taxe și furnizori servicii.

Preluăm responsabilitatea efectuării tuturor plăților proprietarului către stat, furnizorii de servicii, utilități, etc.

Etape

Evaluare

În primă fază evaluăm proprietatea pentru a putea veni cu o ofertă de colaborare.

Ofertare

În funcție de caracteristicile proprietății stabilim un plan financiar și semnăm un contract de colaborare.

Pregătire

Pregătim proprietatea cu cele necesare, conform standardelor noastre, pentru a fi închiriată în regim hotelier.

Listare

Listăm proprietatea online și o disponibilizăm pentru clienții noștri.

Beneficii

  • Mentenanța crescută a proprietății datorită serviciilor riguroase de curățenie. În medie, odată la 2-3 zile, se realizează curățenia până la cel mai mic detaliu.

  • Uzură scăzută în termen lung, deoarece majoritatea oaspeților petrec puțin timp în proprietate și se cazează în principal pentru somn.

  • Eficiența financiară datorită colaborării cu noi, deoarece nu vor exista întreruperi ale contractelor de închiriere, astfel primiți constanță pe termen lung și venituri mai mari.

  • Transparență: Sistemul nostru de management este gândit în așa fel încât să ofere proprietarului o imagine cât mai simplă și clară a activității.

Locații

București

Zonele centrale / Sector 1

Iași

Zona Palas

Echipa noastră de specialiști are o experiență vastă în administrarea proprietăților și este dedicată să vă ofere cele mai bune servicii pentru a vă asigura că veți obține profitul maxim din proprietățile dumneavoastră.

Contactați-ne astăzi pentru a discuta cum putem să vă ajutăm să vă administrați apartamentele premium și să le transformați într-o sursă de venit constantă. Suntem pregătiți să vă oferim soluții personalizate și adaptate nevoilor dumneavoastră.

Ne puteti contacta pe